دبستان پسرانه شرق تهران

دبستان پسرانه شرق تهران

انتخاب بهترین دبستان پسرانه شرق تهران کار چندان آسانی نمی‌باشد؛ زیرا انجام صحیح این امر تاثیر به‌سزایی در رقم زدن یک آینده موفق برای فرزندتان دارد. فلذا در این مقاله تصمیم گرفتیم تا شما عزیزان را با ویژگی‌های بهترین دبستان شرق تهران آشنا سازیم تا بتوانید با دقت و توجه به این پارامتر‌ها، مدرسه‌ای عالی را انتخاب نمایید.

دبستان پسرانه شرق تهران

اگر آینده شغلی و تحصیلی کودک‌تان برای‌ شما بسیار اهمیت دارد؛ از همان دوران ابتدایی بایستی یک سری مهارت‌ها به روشی خاص به وی آموزش داده شوند. در این مقاله مدرسه‌ای در تهران به شما معرفی می‌شود که در آن مهارتهای بسیار زیادی به کودک آموزش داده می‌شوند.

دبستان پسرانه شرق تهران

دبستان؛ مهم‌ترین پایه تحصیلی

اولین دورانی که فرزند از محیط خانواده دور می‌گردد و در یک محیط اجتماعی نسبتا بزرگ با کلی آدم هم‌ سن و سال خود قرار می‌گیرد؛ مدرسه در دوران ابتدایی یا همان دبستان می‌باشد. دبستان به عنوان یک دوره مهم تحصیل محسوب می‌گردد؛ زیرا علاقه به یادگیری مطالبی مانند ریاضی، یادگیری نوشتن و غیره در همان ابتدا در درون کودک شکل می‌گیرد. یکی از بهترین مدارس تهران را بایستی دبستان پسرانه شرق تهران؛ نشاط علم پویا دانست.

دبستان پسرانه شرق تهران

نشاط علم پویا بهترین دبستان پسرانه

پسر بچه‌ها بسیار شر، شیطان و فعال بوده و به همین دلیل در دبستان پسرانه شرق تهران، نشاط علم پویا، از شیوه‌ای برخلاف سایر دبستان‌ها برای آموزش آن‌‌ها کمک گرفته می‌شود تا کودکان در کنار بازی، جنب و جوش و البته نشاط بالا بتوانند مباحث آموزشی را در کنار دوستان‌شان همراه با بهترین کادر آموزشی مجرب فرا گیرند.

در دبستان پسرانه شرق تهران ، نشاط علم پویا، والدین می‌توانند با تکیه بر دانش بالای معلمان و اساتید حاضر در مجموعه، کودکان خود را خلاق و باهوش بار بیاورند. اگر به فکر نشاط و یادگیری راحت دانش پسران خود هستید؛ همین حالا برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت مدرسه نشاط علم پویا مراجعه نمایید.

دبستان پسرانه شرق تهران

در هنگام انتخاب دبستان پسرانه چه پارامتر‌هایی را بایستی در نظر بگیریم؟

اگر به عنوان والدین کودک در جستجو دبستان پسرانه شرق تهران هستید؛ مطالعه و آشنایی با پارامتر‌های زیر کمک بسیار زیادی به انتخاب صحیح مدرسه برای کودک دلبند‌تان خواهد کرد.

دبستان پسرانه شرق تهران

داشتن مدیر شایسته:

مدیریت را بایستی اولین و مهم‌ترین پارامتر انتخاب یک مدرسه دبستان پسرانه دانست. زیرا؛ مدیر کاربلد به راحتی می‌تواند بهترین معلمان باتجربه و دانش بالا را برای مدرسه خود انتخاب نمایند و حتی در صورت به وجود آمدن مشکلاتی در مدرسه، با دانش بالای خود آن‌ها را حل و فصل کند. در نشاط علم پویا؛ دبستان پسرانه شرق تهران، سرکار خانم زهرا نوروزی مدیریت این مجموعه را بر عهده دارند.

این مدیر لایق و برجسته به دلیل سابقه طولانی مدیریت در پایه ابتدایی به مدت ۳۸ سال و شناسایی به عنوان مدیر نمونه منطقه و فعالیت دو ساله بسیار موفق به عنوان عضوی از اعضا شورای عالی آموزش و پرورش محبوبیت بسیار زیادی را کسب نموده‌اند که با خیال راحت می‌توانید کودکان خود را در این مدرسه با این مدیر برتر ثبت‌نام نمایید.

دبستان پسرانه شرق تهران

داشتن کادر تخصصی از اساتید برجسته و مجرب استان:

در کنار فعالیت ارزشمند مدیریت؛ اهمیت داشتن کادر معلمان حرفه‌ای در یک مدرسه بسیار مهم شناخته می‌شود. در مدرسه نشاط علم پویا که به عنوان دبستان پسرانه شرق تهران فعالیت دارد، تمامی معلمان جزو طراحان سوالات گاج و هم‌چنین کانون فرهنگی آموزشی و سایر موسسات طراحی سوال می‌باشند که با استفاده از بهترین روش‌های موجود در سیستم نوین آموزشی و فعالیت‌های فوق برنامه مختلف از قبیل آموزش چرتکه، رباتیک به کودکان اموزش‌های لازم را می‌دهند.

شما می‌توانید در همان دوران ابتدایی با ثبت نام فرزند خود در نشاط علم پویا زبان انگلیسی وی را تقویت نموده و حتی علاقه به برنامه‌نویسی را در وی به وجود آورید.

دبستان پسرانه شرق تهران

داشتن محیط آموزشی کاملا عالی:

اگر مدیریت و معلمان جزو بهترین‌ها باشند، اما مدرسه دارای ظاهری خسته کننده باشد؛ کودکان علاقه چندانی به حضور در مدرسه پیدا نمی‌کنند. به همین خاطر دکوراسیون و رنگ‌بندی به کار رفته در داخل دبستان پسرانه شرق تهران با الهام از ویژگی‌های رنگ‌ها، از لحاظ روان‌شناسی طراحی گشته است که برای بچه‌‌ها بسیار هیجان انگیز و عالی می‌باشد.

دبستان پسرانه شرق تهران

امکانات فوق برنامه زیاد:

این روز‌ها که تمامی بچه‌ها در وقت بیکاری به جای بازی در محیط بیرون، اغلب بازی‌های کامپیوتری و یا گوشی‌‌های هوشمند را ترجیح می‌دهند؛ در مدرسه نشاط علم پویا امکانات بسیار مهیجی برای لذت بردن بیشتر کودکان و کمک به افزایش نشاط و رفع افسردگی آن‌ها انجام می‌گیرد. از جمله این برنامه‌های خارق‌العاده می‌توان به موارد زیر در دبستان پسرانه شرق تهران اشاره کرد:

دبستان پسرانه شرق تهران

  • برگزاری کلاس‌های مختلف برای یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم مهمی که در دنیای امروز بسیار کاربرد دارد.
  • آموزش رباتیک
  • کلاس‌های چرتکه
  • یادگیری برنامه‌نویسی

و بسیاری دیگر از برنامه‌های هیجان انگیز دیگر که در غالب نشاط و آموزش و به دور از زور و تحمیل به کودکان یاد داده می‌شود. برای ثبت نام فرزند خود در بهترین دبستان پسرانه شرق تهران، به صورت حضوری و یا آنلاین به مدرسه و یا سایت آن مراجعه کرده و ثبت نام فرزند خود را انجام دهید.

دبستان پسرانه شرق تهران

کلاس‌های تابستانه هیجان انگیز:

سه ماه تابستان فرصت بسیار مناسبی برای حضور در کلاس‌های مختلف است که شما والدین گرامی می‌توانید به جای بردن کودکان خود در ترافیک شلوغ تهران به نقاط مختلف برای حضور در کلاس‌های آموزشی و هیجان انگیز بهترین دبستان پسرانه شرق تهران شرکت نمایید. از مواردی که در تابستان انجام می شوند شامل :

دبستان پسرانه شرق تهران

  • آب‌ پاشونک
  • سینما
  • اردوهای آموزشی مختلف
  • کلاس نجاری
  • کلاس نقاشی
  • کلاس خوشنویسی
  • کلاس ریاضی
  • کلاس زبان و …

دبستان پسرانه شرق تهران

دبستان پسرانه شرق تهران

سخن پایانی

همان طور که می‌دانید، فرزند شما بعد از خانه، بیشتر وقت خود را در مدرسه می‌گذراند. در نتیجه؛ محیط مدرسه روی تعاملات اجتماعی و رفتارهای فرزند شما تاثیر بسزایی دارد. اگر شما هم نگران یافتن مدرسه‌ای مناسب برای فرزند خود هستید و یا به دنبال بهترین دبستان پسرانه شرق تهران می‌گردید، ما در این مقاله به شما دبستان پسرانه نشاط علم پویا را معرفی کرده و تمامی ویژگی‌های این دبستان را شرح داده‌ایم. اگر با مطالعه تمامی ویژگی‌های این مدرسه، قصد دارید فرزند خود را در دبستان نشاط علم پویا ثبت نام کنید، حتما به سایت دبستان پسرانه شرق تهران مراجعه کرده و برای راهنمایی بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.